Hopp til innholdet
Ein eldre mann drikk kaffi og les noko på nettbrettet sitt med alvorleg ansiktsuttrykk.
Fekk du aldri pakken du bestilte på nett, eller blei skoa du kjøpte heilt annleis, og no får du ikkje tak i nettbutikken?
Bankkort

Reklamasjon på kort og konto

Har du oppdaga feil eller ukjende transaksjonar på konto, kredittkortet eller bankkortet ditt – eller vorte belasta for ei vare du ikkje har motteke?

Det kan skje, og heldigvis finst det ei løysing. Gjennom ein reklamasjon kan du få pengane tilbake.

Når kan du sende inn reklamasjon?

Du kan sende inn reklamasjon dersom:

  • du har betalt med bankkort eller kredittkort, eller
  • du finn ei ukjend transaksjon på ein av kontoane dine

Hugs: Reklamasjonen må sendast inn så raskt som mogleg – og seinast innan 13 månader etter at pengane vart trekte.

Tips

Reklamasjon på konto?

Ta kontakt med rådgivaren din i banken – så hjelper vi deg!

Spørsmål og svar om reklamasjon

Dersom du mistenkjer at nokon misbruker kortet eller kontoen din, er det viktig å handle raskt:

Dersom du trur BankID-en din kan vere misbrukt, ring oss med ein gong på +47 915 03850 – vi hjelper deg med å sperre den.

Du kan sende inn reklamasjon dersom:

  • du har vorte svindla
  • du ikkje får varer eller tenester du har bestilt
  • vara er skadd, øydelagd eller ikkje som beskrive
  • du kjøper ei merkevare, men får ein piratkopi
  • seljaren ikkje respekterer angreretten
  • seljaren ikkje har kreditert som avtalt
  • du har sagt opp eit abonnement, men blir framleis belasta
  • reisa vert avlyst av flyselskap eller reisebyrå
  • seljaren går konkurs

Reklamasjon på konto

  • Ta kontakt med rådgivaren din i banken – så hjelper vi deg vidare.

Reklamasjon på bankkort
Reklamasjonar på bankkort vert handsama via Nets sin reklamasjonsportal.

For å opprette ei reklamasjon treng du:

  • BankID
  • Personnummer
  • Kortnummer
  • Eventuell dokumentasjon (til dømes kvittering eller dialog med butikken)

Opprett reklamasjon for bankkort hos Nets

Treng du hjelp undervegs? Ring Nets på +47 24 17 42 25.


Reklamasjon på kredittkort

Reklamasjonar på kredittkort vert handsama av Kredittbanken ASA.

For å opprette reklamasjon treng du:

  • BankID
  • Personnummer
  • Ein transaksjonsoversikt som viser kjøpa du ønskjer å reklamere på. Du kan enkelt merke transaksjonane ved å logge inn i mobil- eller nettbanken og velje Reklamasjon under kredittkort.

Treng du hjelp undervegs? Ring Kredittbanken på +47 73 88 44 42.

Vilkår

Dine rettar ved reklamasjon er regulert i Finansavtalelovens kapittel 2 om innskots- og betalingstenester, Visa sine reglar, og dei til ei kvar tid gjeldande avtalevilkår for ditt kort:

  • Visa Bankkort
  • Eika Kredittkort
  • Eika Ansatt med privatansvar

Komplett oversikt over samtlige vilkår finn du i prislista.

Personvern

Vi er ansvarlege for behandling av personopplysningane som blir oppgitt og henta inn når du registrerer ein kortreklamasjon. Når du har registrert ei sak i vår digitale løysing og signert denne med din BankID, blir opplysningane lagra i inntil 10 år. Viss du startar ein registrering, men ikkje sender inn saka, vil ikkje dine opplysningar bli lagra. Det same gjeld for ein reklamasjon du sender inn på papir.

Har du spørsmål om personvern? Ønskjer du informasjon om dine rettar rundt sletting, innsyn, klage og samtykke, finn du det på vår personvernside.