Hopp til innholdet

Er det noko du lurer på

Her har vi samla svara på det kundane oftast lurer på rundt bestilling av produkt og tenester

Administrasjon

Du kan bestille administratortilgang til deg sjølv eller andre ved å gå til "Søknad og bestilling" i hovudmenyen i nettbanken
Gå til "Brukaradministrasjon" i hovudmenyen i nettbanken og klikk på "Opprett ny brukar" til venstre. Fyll inn opplysningar, vel rolle og kontotilgang. Brukaren treng ikkje vere kunde frå før, men må ha norsk BankID for å logge seg på. NB! Skal brukaren sende betalingar frå økonomisystem (Regnskapsgodkjente betalingar) må brukaren logge inn i nettbanken minst éin gong først.

Sjå brukarveiledning her
Dette gjer du ved å gå til "Brukaradministrasjon" i hovedmenyen i nettbanken. Klikk på brukaren og velg enten "Endre" for å gjere endringer eller "Slett" for å slette.
Ein oversikt over brukarar med tilgang til ein spesifikk konto finn du ved å klikkje på "Oversikt over brukarar med tilganger til kontoen" under kontodetaljer for den aktuelle kontoen. For meir informasjon, sjå side 5-6 i vår brukarveiledning for administrasjon av brukarar. Klikk her for å laste ned Brukerveiledning i PDF format. 
Ja, du kan kopiere kontorettar frå ein brukar til ein annan. Gå til kontooversikta og klikk på «Kopier kontorettar», velg brukaren du vil kopiere frå, og trykk «Kopier».
Du kan setje opp dobbel godkjenning på éi eller fleire kontoar. Då må alle betalingar godkjennast av to brukarar med tilgang. Ta kontakt med oss for å setje det opp.
Med dualkontroll må alle endringar godkjennast av to administratorar før dei trer i kraft. Dette kan bestillast samtidig som du legg til ny administrator under «Søknad og bestilling» og «Administrator» i hovudmenyen.
Ja, som administrator kan du gi brukaren rolla «Tilgang til å sjå andre brukarar sine fullmakter». Dette gir lesetilgang til menyvalet «Brukaradministrasjon».

Konto

Kontoar blir sortert alfabetisk. Legg til tal framfor kontonamnet (t.d. 1 Bedriftskonto, 2 Bedriftskonto) for å tilpasse rekkjefølgja sjølv.
Ja, under «Saldohistorikk» i nettbanken kan du sjå saldo tilbake i tid – opptil 17 månader for valt konto og dato.
Du kan endre namn under menyvalet «Kontonavn». Merk: Du må ha rolla Kontonavn for å kunne gjere dette. Ser du ikkje menypunktet, høyr med administrator for nettbanken.

Betaling

Ja, vi tilbyr direkte integrasjon med dei fleste rekneskapsprogram. Dette gir automatisk overføring av betalingsfiler mellom nettbank og system, som sparer tid og reduserer risiko.
Du kan bruke «Internt notat». Det viser ikkje på sjølve kontoutskrifta, men på detalj- og bilagsvising. Dersom du legg inn tekst i feltet «Til», vil det visast på kontoutskrifta og gjer det lettare å kjenne att transaksjonar.
Gå til «Fremtidige betalingar», fjern godkjenning, rediger og godkjenn på nytt. Dersom betalinga er sendt frå rekneskapssystemet, må du slette ho i nettbanken og sende på nytt frå systemet.
Betalingar i Noreg blir behandla kvardagar ca. kl. 00:05, 08:00, 10:00, 11:30 og 14:00. Er betalinga godkjend før 14:00, blir den som regel overført same dag. Betalingar til utlandet må også godkjennast før 14:00 for å bli sendt same dag.
Det er ikkje mogleg i nettbanken. Kontoar med tvungen KID tillèt berre betalingar med gyldig KID. Du må generere ein KID for å betale til denne typen konto.
Administrator kan opprette dette under menyvalet «AvtaleGiro». Finn mottakar, legg inn KID og maksbeløp, og signer avtalen med BankID. Det kan ta litt tid før første trekk skjer.
Nei, eFaktura EHF blir ikkje støtta direkte i nettbanken. Vi anbefaler bruk av Eika Regnskap om du treng ei løysing med støtte for EHF.
Dette gjer du under «Søknad og bestilling» i nettbanken.

Generelt

Du finn garantiane dine under «Kundeengasjement» i nettbanken.
Gå til «Dokumenter» i nettbanken. Bruk søkefunksjonen for å finne spesifikke dokument.
Årsoppgåva for førre år er tilgjengeleg frå midten av januar. Du finn ho under «Dokumenter» i nettbanken. Ver merksam: Du må ha tilgang til alle kontoar og lån for å hente ut årsoppgåva.
Dette finn du under menyvalet «Fakturaliste».

Kort

Du må kontakte oss for å bestille kort. Du kan bruke kontaktskjema her. NB: Dersom du alt har avtale og treng nytt kort, sjå spørsmålet nedanfor.
Du finn PIN-koden under menyvalet «Mine bedriftskort» i nettbanken. Klikk på kortet og vel «Sjå PIN».
Sperr kortet så raskt som mogleg! Gå til «Mine bedriftskort» og klikk «Erstatt eksisterande kort». Du kan også ringe +47 915 03 850.