Kva lurer du på?
-
Kva er Fitbit og Garmin Pay?Enkelt fortalt - klokkebetaling! Du lastar berre opp bankkortet ditt eller kredittkortet ditt i Fitbit-appen eller Garmin Connect Mobil appen. Deretter er du klar for å betala kontaktløst med din smartklokke frå Fitbit eller Garmin.
-
Korleis kan eg bruka Fitbit og Garmin Pay?Du kan bruka Fitbit Pay saman med smartklokker frå Fitbit og du kan bruka Garmin Pay saman med smartklokker frå Garmin. Disse smartklokkene har ein innebygd NFC-brikke, og denne brikka kombinert med at du lasta opp bankkortet ditt eller kredittkort lèt deg betala kontaktløst med klokka. Akkurat like enkelt og raskt som når du bruker eit trådlaust bankkort.
-
Kva for kort frå banken kan eg lasta opp i Fitbit eller Garmin Connect appen?Du kan registrera ditt bankkort og dessutan alle kredittkort (òg bedriftskort). Du kan registrera opptil 6 kort i Fitbit appen.
-
Kan eg lasta opp fleire kort?Ja, du kan registrera fleire kort.
-
Kor kan eg betala med smartklokken?Du kan betala med Fitbit og Garmin i alle betalingsterminalar som godtar kontaktløs betaling. Sjå etter ikonet for kontaktløs betaling.
-
Korleis kan eg betala med min Fitbit?Når du skal betala held du klokka inntil kortlesaren. Når betalinga er gjennomført, vibrerer klokka og du får ei stadfesting på skjermen.
Dersom du ønsker å byta mellom ulike kort, så held du venstre knapp inne i to sekund og vel kortet du ønsker å betala med før du tæpper klokka mot kortlesaren. -
Korleis kan eg betala med min Garmin?Skriv inn passordet, vel riktig kredittkort frå din virtuelle lommebok, og hald deretter handleddet nær kortlesaren.
-
Kva skal eg gjera viss betalinga ikkje blir godkjent?Viss betalinga blir avvist, så sjekk at klokka er nær den kontaktløse lesaren på betalingsterminalen. Si frå til beteninga at du bruker kontaktløs betaling. Husk òg at det må vera pengar på kontoen, og sjekk slik at du ikkje har ei regionssperre aktivert på kortet.
-
Treng eg å ha telefonen min i nærleiken når eg skal betala med klokka?Nei, du treng ikkje å ha telefonen i nærleiken når du betaler med klokka di.
-
Kor blir pengane trekte frå når eg betaler med smartklokken?Pengane blir trekte frå same kort som du betaler med. Sjølv om du har eit virtuelt kortnummer registrert i klokka, så er dette kopla mot det faktiske bankkortet ditt eller kredittkort.
-
Kor finn eg oversikt over kjøpa mine som eg har gjort med smartklokken?Komplett oversikt over transaksjonar og kjøp finn du til kvar og ei tid i mobil- og nettbanken din. Sjå i transaksjonshistorikken for bankkortet/kredittkortet.
Spesielt for Fitbit er at du kan sjå dine tre siste transaksjonar med Fitbit Pay i «lommebok» delen (Wallet) i Fitbit appen. -
Er det sikkert å betala med smartklokken?Ja, når du betaler med smartklokken blir brukt eit virtuelt, unikt kortnummer, og ikkje det faktiske kortnummeret ditt.
-
Kan eg betala med smartklokken i utlandet?Ja, du kan betala med klokka på alle stader i utlandet som aksepterer kontaktløs betaling.
-
Korleis kan eg sperra kortet viss eg mistar smartklokken min?Viss du må sperra kortet som er registrert for klokkebetaling, så kan du gjera dette via Fitbit eller Garmin Connect appen på telefonen din. Du kan òg ta kontakt med Eika Kundesenter på telefon +47 915 03850.
Sidan ein bruker ein token av kortet, eit virtuelt kort, kan dette slettes og blir sperra utan at det påverkar moglegheita for å bruka det fysiske kortet til vanleg betaling i butikk og på nett. -
Eg har gløymt koden til klokka – korleis resetter eg denne?Fitbit:
Koden til klokka resettes i Fitbit appen. Det blir gjort på følgjande måte:
1. Åpne Fitbit appen og vel ikonet for «Account»
2. Trykk på klokkesymbolet
3. Trykk på «PIN» (du må verifisera deg ved hjelp av fingeravtrykk eller koda for å få tilgang til denne menyen)
4. Vel «Change PIN code» og følg instruksjonane
Garmin:
Når du slår inn feil kode 3 gonger, så må du av tryggingsgrunnar legga til kortet på nytt i Connect.