Generelt om Eika Bedrift
-
Kan ei bedrift ha fleire korthaldarar på avtalen sin?Ja, ei bedrift kan ha fleire korthaldarar registrerte på kredittavtalen til bedrifta.
-
Kor mange kort kan eg bestilla?Kvar korthaldar i bedrifta kan ha eitt Eika Bedrift (kredittkort)
-
Korleis hentar eg PIN-koden på Eika Bedrift?PIN-koden blir sendt heim til korthaldars folkeregistrerte postadresse etter at Eika Bedrift er bestilt. Sjølve kortet blir alltid sendt til adressa til bedrifta registrert i Brønnøysundregistera, merka med namnet til korthaldar. Har du ikkje mottatt PIN-koden må du ta kontakt med kundesenteret vårt.
-
Korleis kan eg endra kredittgrensa vår?Signaturberettiget/prokurist (eller andre med fullmakt) kan endra kredittgrensa på kredittkortet. Du kan søka om å endra kredittgrensa til bedrifta di gjennom Eika Kredittbank. Ta kontakt med kundesenteret vårt på telefon (+47) 915 04 850.
-
Kan to personar signera på kredittkortsøknaden?Ja, fleire personar kan i fellesskap signera elektronisk med BankID på vegner av bedrifta
-
Opprettelse av EHF - faktura
EHF står for Elektronisk Handels Format, som er eit standard faktura format for elektroniske fakturaer. Stadig fleire bedrifter krev elektroniske faktura når dei kjøper og sel produkt og tenester. Der eFaktura blir tilgjengeleg for privatkundar i nettbanken, kan EHF-faktura gå rett inn til mottaket i rekneskapssystemet ditt. Vi gjer oppmerksam på at bedrifter ikkje kan oppretta eFaktura-avtale.
Bedrifta må vera registrert i ELMA-registeret som mottakar av EHF før faktura kan opprettast. Har du spørsmål rundt denne registreringa, ta kontakt med rekneskapsføraren din. Dersom bedrifta er registrert som mottakar av EHF-faktura i ELMA-registeret, vil vi automatisk senda fakturaene våre som EHF.
EHF-faktura har fleire gunstige fordeler:
• Spar tid og ressursar på elektronisk handtering av faktura
• Mindre tid til manuell behandling – meir tid til kjerneverksemda di
• Elektronisk faktura, kreditnota og purring vil spara miljøet for papir og sending av dokument med fly- og biltransport til posten
• Berre éin stad å levera og henta dokumenta -
Eg ønsker eit kredittkort med privatansvar. Tilbyr de det?Ja, vi tilbyr kredittkortet Business med privatansvar. Kortet blir først og fremst tilrådd til enkeltmannsforetak.
-
Innlogging med BankID
No blir det enda enklare å bruke Overblikk og logge inn på Mitt bedriftskort-appen. BankID skal alltid brukast fyrste gong du registrerer deg i appen. Du skal også alltid bruke BankID når du loggar inn i Overblikk.
Fordelen med å bruke BankID ved pålogging er at du slepp å hugse brukarnamn og passord. Du kan bruke både BankID eller BankID på mobil på same måte som ved pålogging i nettbank.
Ei viktig endring som kjem i Mitt bedriftskort-appen er at korthaldar blir bedd om å bruke BankID ved fyrste gangs bruk. Dette vil også gjelde for gjeldande kundar som allereie har lasta ned appen. Her vil også korthaldar få generelle spørsmål om seg sjølv som vi som bank er pålagd å innhente.